يکي ديگر از خبرنگاران «فارس» پناهنده
يکي ديگر از خبرنگاران خبرگزاري فارس به صورت رسمي پناهنده فرانسه شد.
آتي نيوزنوشت، پس از پناهندگي چند تن از نيروهاي تحريريه خبرگزاري فارس، به تازگي يکي ديگر از خبرنگاران اين رسانه با عزيمت به تونس تقاضاي پناهندگي به فرانسه را کرده است.
در همين راستا يک منبع آگاه ضمن اعلام اين خبر به آتي نيوز گفت: «م. خ» خبرنگار حوزه فرهنگي خبرگزاري فارس بوده است و هم اکنون در فرانسه به سر ميبرد.گفتني است؛ اطلاعي در خصوص فعاليت نامبرده در اين کشور نيست.پيش از اين نيز حسين سلمان زاده جانشين گروه عکس فارس و جواد مقيمي عکاس خبرگزاري فارس ضمن پناهندگي به آمريکا، همکاريهايي را با صداي آمريکا آغاز کردند که اين فعاليت تاکنون نيز ادامه داشته است.
+ نوشته شده در شنبه بیست و ششم تیر ۱۳۸۹ ساعت 9:38 توسط روابط عمومی موسسه فرهنگی قدس
|